این نیز بگذرد

این نیز بگذرد

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

اخیراً سایتی به زبان فارسی آغاز به کار کرده که پژوهشگران می توانند به صورت رایگان، مقالات علمی مورد نیازشان را از منابع معتبر دریافت کنند. سایت «ایلرنیکا»  توانسته تا با دور زدن تحریم ها، به صورت کاملاً رایگان و آنی، منابع موجود در پایگاه های ScienceDirect ،Wiley ،Springer ،IEEE ،Emerald را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد.

برای دریافت مقالات کافی است  ابتدا لینک و یا doi مقالات را از منبع اصلی پیدا کنید و سپس آن را در سایت «elearnica.ir» قرار دهید. با یک کلیک، فایل pdf مقاله دانلود می شود. به همین سادگی! برای اطلاع از جزئیات بیشتر این فایل را هم ببینید.

 
به نقل از تبصره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۲
مصطفی شفیع‌زاده

ایلرنیکا پایگاهی کاملا رایگان و آن لاین برای  دانلود  مقالات علمی مورد نیازپژوهشگران از پایگاه های معتبری همچون Sciencedirect، IEEE، Wiley Online Library، Springer، Emerald Insight

و بسیاری دیگر  است. کافی است شماره شناسه دیجیتالی DOI هر مقاله را وارد نمایید (این شماره در صفحه هر مقاله می آید) تا بلافاصله مقاله را به صورت رایگان دریافت نماییم.
http://www.elearnica.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۱
مصطفی شفیع‌زاده

کتابخانه دانشگاه یل ( Yale University Library) پورتالی به نام کتابخانه الکترونیکی خاورمیانه و کشورهای عربی تهیه نموده است که در آن مجموعه ای از منابع دیجیتالی شامل: تاریخ، فرهنگ، توسعه و اقتصاد را تهیه کرده است. این مجموعه شامل 25000 صفحه تمام متن  و نمایه نشریات و منابع دست نویس، دایره المعارف‌ها، و فرهنگ نامه ها است.

 http://sesame.library.yale.edu:8080/fedoragsearch/ameeltreeresult

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۸
مصطفی شفیع‌زاده

واسپارگاه عرب، وبگاهی از مجموعه نشریات منتشره کشورهای عربی است. کاربر می تواند بر اساس عنوان مقاله، کشور، دانشگاه، موضوع، نام نشریه، و نویسنده به مرور و مشاهده مقالات بپردازد.

http://www.arjournals.info/aboutus.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶
مصطفی شفیع‌زاده

کتابخانه اسکندریه مصر، موتورکاوشی برای جست و جو در کتاب های این کتابخانه تعبیه نموده است که کاربرمی تواند بر اساس زبان، پدیدآور، عنوان، ناشر، سال نشر و ... به جست و جو بپردازد. نتایج کتاب های به نمایش داده شده به صورت دیجیتالی، چند صفحه اول آن قابل مشاهده است و بعضا به صورت تمام متن.

http://dar.bibalex.org/webpages/advancedsearch.jsf


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۴
مصطفی شفیع‌زاده